Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

ο ορος της αληθειας μανωλιδου

δεν παω πουθενα βεγκας

Πρόκειται για το τελευταίο από τα "δουλεμπορικά" σκάφη που βρισκόταν στο λιμάνι της Μυτιλήνης όπου είχε φτάσει το καλοκαίρι του 2015 και το οποίο δεν μπορούσε να καταστραφεί για γραφειοκρατικούς λόγους, αφού αποτελούσε πειστήριο της τέλεσης του αδικήματος της μεταφοράς αλλοδαπών στην Ελλάδα! Αλλά και δεν μπορούσε να πουληθεί, αφού το κύτος του ήταν κυριολεκτικά σάπιο. Έτσι και αυτό, όπως κι άλλα μικρότερα, τα οποία καταστράφηκαν ήδη, βρισκόταν στο εσωτερικό λιμάνι της Μυτιλήνης αποτελώντας εστία ρύπανσης.


ο ορος της αληθειας μανωλιδου

Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, κινδύνευε συχνά να βυθιστεί, ενώ, επίσης συχνά, με αντλίες έβγαιναν τα νερά που εισέρεαν στο εσωτερικό του. Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν μέρος του "στόλου", που από την 'Ανοιξη του 2015 μέχρι και την 'Ανοιξη του 2016, χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν περισσότεροι από 600.000 μετανάστες και πρόσφυγες.


Επρόκειτο για ξύλινα σκάφη, τα περισσότερα τα οποία είχαν μεταφερθεί από τα δουλεμπορικά κυκλώματα στα μικρασιατικά παράλια και χρησιμοποιήθηκαν για μαζικές μεταφορές ανθρώπων, που μάλιστα κατέβαλαν και μέχρι 2.500 ευρώ ο ένας, για να αποφύγουν τη μεταφορά τους με τις γνωστές πλαστικές βάρκες, τις οποίες και θεωρούσαν επικίνδυνες. Πράγμα που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μόνο σκάφος είχε αποφέρει στα δουλεμπορικά κυκλώματα της Τουρκίας περισσότερα από ένα εκατομμύριο ευρώ!



εναεριες μεταφορες παραδειγματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου