Το Σωματείο των μηχανικών και των κατωτέρων πληρωμάτων κοντινών αποστάσεων «Ο Άγιος Σπυρίδων» ζητά, στην υπογραφή νέας συλλογής σύμβασης να οριστεί ο χρόνος ανάπαυσης και σίτισης των πληρωμάτων στη μία ώρα από 35 λεπτά που είναι σήμερα, να δοθεί αύξηση 3% επί των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, να μειωθεί η ακινησία των πλοίων που φθάνει σήμερα έως και τους πέντε μήνες και να δοθεί νυχτερινό επίδομα σε όλα τα πληρώματα.
η μαίρη λίντα στο ηρώδειο
Επίσης, να προστεθεί ένας βοηθός μηχανής στα πλοία ανοιχτού τύπου, αλλά και ένας επιπλέον επίκουρος στα κυλικεία των πλοίων κατά τους θερινούς μήνες, αναφέρει το Αθηναϊκό πρακτορείο.
Το θέμα της υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας μεταξύ της ΠΝΟ και της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού, για το έτος 2018 και τις απεργιακές κινητοποιήσεις στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας, συζητήθηκε την Τετάρτη σε συνάντηση που είχε στο υπουργείο Ναυτιλίας ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας των ναυτικών, Γιάννης Χαλάς, με τον πρόεδρο της Ένωσης Πορθμείων Εσωτερικού, Παράσχο Τσάγκαρη, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου, Διονύση Καλαματιανού.
Στη συνάντηση, ο κ. Τσάγκαρης δεσμεύτηκε ότι θα θέσει υπόψη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης τις απεργιακές διεκδικήσεις του Σωματείου Μηχανικών και κατωτέρων πληρωμάτων κοντινών αποστάσεων «Ο Άγιος Σπυρίδων».
Συγκεκριμένα, τα αιτήματα της ωριαίας διακοπής για την ανάπαυση των πληρωμάτων, καθώς και της καταβολής νυχτερινού επιδόματος, θα συζητηθούν στην επόμενη συνάντηση της Ένωσης με την ΠΝΟ, ώστε στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για τη σύναψη Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, να δοθεί συναινετική λύση στα προαναφερόμενα ζητήματα.
πως κλινεται ο ασθενης
system of linear equation solver online
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου