Η εν λόγω εργασία μπορεί να αλλάξει πραγματικά την ζωή τους, καθώς σε αυτή την περιοχή στα νότια του Πακιστάν αμμόλοφοι καλύπτουν περίπου 175 τόνους άνθρακα, δίνοντας στους οδηγούς φορτηγών εργασία για πολλά έτη.
ποτο νοτια προαστια
εργοστάσια επεξεργασίας αλόης
Η 25χρονη Gulaban τρόμαξε όταν πρωτοαντίκρισε το φορτηγό των 60 τόνων που έπρεπε να οδηγήσει. Για μία νοικοκυρά και μητέρα τριών παιδιών το πόστο φάνταζε αρκετά δύσκολο, όμως η ίδια υπερτερούσε σε κάτι από τις υπόλοιπες κυρίες που βάλθηκαν να δαμάσουν τα θηριώδη φορτηγά... ήξερε ήδη να οδηγεί αυτοκίνητο.
«Στην αρχή είχα άγχος, αλλά πλέον είναι φυσιολογικό να οδηγώ το φορτηγό», είπε η Gulaban στο Reuters.
(Η 25χρονη Gulaban/REUTERS/Akhtar Soomro)
Η 25χρονη και ακόμη 29 γυναίκες είναι εκπαιδευόμενες οδηγοί της επιχείρησης Sindh Engro Coal Mining Company (SECMC), μίας πακιστανικής εταιρείας που πραγματοποιεί εργασίες εξόρυξης άνθρακα. Η Gulaban είναι το πρότυπο για τις συναδέλφους της.
«Αν μπορεί να οδηγήσει η Gulaban ένα φορτηγό, γιατί να μην το κάνω και γω; Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να μάθουμε και οδηγούμε», όπως αυτή, δήλωσε η Ramu, μία 29χρονη μητέρα έξι παιδιών που έχει αναλάβει ένα φορτηγό 40 τόνων.
Μέχρι πρόσφατα οι ειδικοί πίστευαν πως τα αποθέματα του Πακιστάν σε άνθρακα είναι άπλετα, όμως η ποιότητά τους δεν είναι αρκετά καλή για να αντιμετωπίσει την ενεργειακή κρίση. Όλα άλλαξαν με τις νέες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν και τις επενδύσεις κινεζικής επιχείρησης που επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Ευρώπη και την Αφρική.
(REUTERS/Akhtar Soomro)
Πλέον ο άνθρακας, μαζί με το φυσικό αέριο, αποτελούν την «καρδιά» των πακιστανικών αποθεμάτων ενέργειας.
Η επιχείρηση που εκπαιδεύει τις πολλά υποσχόμενες Πακιστανές οδηγούς έχει στη διάθεσή της 125 φορτηγά, που μεταφέρουν το πολύτιμο φορτίο, όμως ο αριθμός τους αναμένεται να τριπλασιαστεί μόλις οι εκσκαφές χτυπήσουν τη «φλέβα» του... άνθρακα.
Κάθε οδηγός υπολογίζεται πως κερδίσει περίπου 40.000 ρουπίες τον μήνα, δηλαδή 321 ευρώ.
(REUTERS/Akhtar Soomro)
jumbo ωραριο λειτουργιας δευτερα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου